.: محسن سمسارپور :.

وب سایت شخصی محسن سمسارپور

چک کردن جیمیل با استفاده از تلگرام

بنام حق

درود بر شما

 

این روزها تلگرام تو ایران بسیار کاربردی شده و تقریبا هر کسی که یه گوشی تلفن همراه هوشمند داره تلگرام هم داره، همه مون هر روز تلگرام رو چک می کنیم تا از حال و هوای دوست و آشنا و فامیل با خبر بشیم و هم اینکه بتونیم اخبار رو چک کنیم، تعداد دوستان و گروه ها و سوپر گروه ها و کانال ها و بات ها اونقدر زیاد شدن که هر روز زمان زیادی از زندگی مون رو صرف تلگرام می کنیم.

جیمیل در تلگرام

امروز می خوام یه بات جدید و کاربردی توی تلگرام رو بهتون معرفی کنم که با استفاده از اون می تونین بدون اینکه به جیمیل سر بزنید جدیدترین ایمیل هاتون رو ببینید و با استفاده از همون تلگرام در صورت نیاز به ایمیل هاتون پاسخ بدید. این امکان خیلی جالبیه، چون دیگه نیاز نیست جمیل رو هم چک کنید، همین که هر روز به تلگرام سر بزنید کافیه :))

 

بات جیمیل بات را در تلگرام اضافه کنید

برای اینکه جیمیل بات @GmailBot را به تلگرام اضافه کنید باید مراحل زیر رو انجام بدید.

1. در بخش جستجوی تلگرام عبارت @GmailBot را جستجو نمایید.

1

2. همانطور که در شکل می بینید یک بات با نام جیمیل بات نمایش داده می شود، روی آن بزنید.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

3. در این صفحه بر روی گزینه START بزنید.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

4. در این قسمت باید روی کلید شیشه ای بزنید، در واقع در این قسمت می بایست وارد صفحه گوگل شوید و به تلگرام دسترسی دهید، به همین دلیل وقتی که روی این کلید می زنید از شما خواسته می شود که در به حساب کاربری خود در گوگل وارد شوید، نگران لو رفتن مشخصات حساب کاربری خود نباشید، حتما دقت کنید که وقتی وارد مرورگر می شوید آدرس google.com را در بالای مرورگر ببینید.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

5. در این صفحه توضیح داده شده است که باید وارد صفحه گوگل شوید و به تلگرام دسترسی های لازم را بدهید، برای همین شما روی گزینه OPEN بزنید.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

6. من از تلگرام دسکتاپ و ویندوز استفاده کردم و برای همین صفحه ورود به اکانت گوگل در OPERA برام باز شده اما شما می تونید از خود تلگرام گوشی استفاده کنید و بعد وارد این صفحه در مرورگر گوشی بشید، از هر روشی که وارد بشید اگر دقت کنید در بالا آدرس گوگل موجود هست پس با خیال راحت در قسمت مشخص شده نام کاربری خودتون رو وارد کرده و گزینه Next رو بزنید.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

7. توی این مرحله کلمه عبور خودتون رو وارد کنید و روی گزینه Sign in بزنید.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

8. خوب به مرحله آخر رسیدیم، روی گزینه Allow بزنید و مجوز استفاده از جیمیل رو به تلگرام بدید، یه دوستی خوب بین تلگرام و گوگل رو تایید کنید و از این به بعد ایمیل هایی که براتون میاد رو می تونید روی تلگرام تون داشته باشید.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

9. خوب من برای تست از آدرس info[at]mohsensemsarpou[dot]ir یه ایمیل فرستادم و همونطور که می بینید عنوان و متن ایمیل برام روی تلگرام نمایش داده شده و اگر نیاز باشه که جوابی به این ایمیل بدم فقط کافیه که روی گزینه Actions کلیک کنم.

استفاده از جیمیل بات در تلگرام

10. با انتخاب گزینه Reply می توانید به ایمیل های رسیده پاسخ دهید. به همین راحتی هم از ایمیل های خودتون در تلگرام با خبر می شید، هم می تونید به راحتی به اون ها پاسخ بدید.

 

با من همراه باشید … منتظر شنیدن نظرات تون هستم.

 

با سپاس

یا حق

 

(430)

9 پاسخ برای “چک کردن جیمیل با استفاده از تلگرام”

    1. بنام حق
      درود بر شما

      من اطلاعی ندارم از بات یاهو باید بررسی کنم خودتون هم می تونین سرچ کنید؛ اما با توجه به اینکه برند یاهو به فروش رفته بعیده دیگه کاری روش انجام بشه

      با سپاس
      یا حق

    1. بنام حق
      درود بر شما

      خواهش می کنم، خوشحالم که استفاده کردین از مطالب

      با سپاس
      یا حق

  1. سلام
    میشه تنظیم کرد که فقط ایمیل هایی از یک دامنه خاص، یا یا یه عنوان خاص فقط به ربات تلگرام ارسال بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *