.: محسن سمسارپور :.

وب سایت شخصی محسن سمسارپور

با بند هوشمند SGNL بدون گوشی صحبت کنید

با انگشت خود صداي تلفن همراه‌تان را گوش كنيد
sgnl چيست؟

بند هوشمند SGNL چیست
SGNL یک بند هوشمند است که بر روی دست شما بسته می شود و با استفاده از آن می توانید با استفاده از انگشت خود صدای تلفن همراه‌تان را گوش کنید. به راحتی انگشت خود را داخل گوش‌تان قرار دهید،

برای صحبت هم می‌توانید از میکروفونی که داخل این بند وجود دارد استفاده کنید. این بند را می‌توانید جایگزین بند ساعت‌های خود کنید، با بند ساعت دیجیتال خود آن را عوض کنید و یا اینکه فقط از همین بند استفاده کنید و آن را بر روی دست خود ببندید.
با استفاده از بند SGNL می‌توانید بدون داشتن هدست یا حمل گوشی تلفن همراه صحبت کنید، می‌توانید گوشی را در جیب خود نگهداری کنید و به راحتی با دیگران صحبت کنید، وقتی شما از انگشت خود در گوش برای شنیدن صدای طرف مقابل استفاده می‌کنید، صدای بیرون هم حذف می‌شود و شما می‌توانید صدا را به صورت کاملا واضح و تمیز با بلندی مناسب را داشته باشید. همچنین می‌توانید با خیال راحت به صحبت بپردازید، چون هیچ‌یک از اطرافیان شما نمی‌توانند صدای شما را گوش کنند.

بند هوشمند SGNL چیست
این محصول هنوز به صورت تجاری تولید نشده، اما نمونه‌های اولیه از اون ساخته شده و تست‌های اولیه رو به خوبی گذرانده است.
در این محصول از انگشت دست برای انتقال ارتعاشات استفاده شده است و شما می‌توانید صدای گوشی خود را از طریق بلوتوث به بند SGNL و از آن به دست و سپس به گوش خود منتقل نمایید.

همچنین این بند به گوشی‌های هوشمند متصل شده و با استفاده از برنامه آن می‌توانید موارد مختلف سلامتی خود از جمله قدم، کالری مصرفی، ساعات خواب و بیداری و … را بسنجید.

(131)

2 پاسخ برای “با بند هوشمند SGNL بدون گوشی صحبت کنید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *