.: محسن سمسارپور :.

وب سایت شخصی محسن سمسارپور

ایران و سالنامه جهانی دیجیتال 2019

بنام حق

درود بر دوستان عزیز

 

هر ساله گزارشی در قالب یک کتاب در مورد دنیای دیجیتال جهان منتشر می‌شود. در این کتاب از جنبه‌های مختلف حوزه دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته و آمار و ارقام مربوط به آن به صورت گزارش ارائه شده است. در بخش اول این گزارش اطلاعات کاملی از تعداد افرادی که در جهان به اینترنت دسترسی دارند آماده است. همچنین اطلاعات و آمار دقیقی از تعداد گوشی‌های تلفن‌همراه و اطلاعاتی در مورد شبکه‌های اجتماعی بخش‌های دیگر این گزارش مفصل را تشکیل می‌دهد.

ایران دیجیتال

در صفحه 109 این گزارش اطلاعات جامعی از ایران آماده است. طبق این آمار جمعیت ایران چیزی حدود 82 میلیون نفر تخمین زده شده است. نکته جالب این که بیش از 150 میلیون تلفن‌همراه ثبت شده به نام ایرانیان وجود دارد. ایران چیزی حدود 72 میلیون نفر متصل به اینترنت دارد که آمار فوق العاده خوبی است. در شبکه‌های اجتماعی هم آمار مناسبی داریم و ایران چیزی حدود 47 میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی دارد. از این جمعیت چیزی حدود 41 میلیون نفر از طریق تلفن‌همراه به شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارد.

در نهایت برای اینکه شما هم با این کتاب ارزشمند بیشتر آشنا شوید، لینک دانلود این کتاب را در سایت قرار دادم تا بتوانید به صورت رایگان از این کتاب ارزشمند استفاده کنید. برای دانلود کتاب سالنامه دیجیتال 2019 اینجا کلیک کنید.

(63)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *