.: محسن سمسارپور :.

وب سایت شخصی محسن سمسارپور

اهدا اسباب بازی، اهدا یک حس زیبا در برج میلاد

هر کس به فکری است … بگذارید فکرشان رو کنند ما به مهر فکر می کنیم

به برج میلاد بروید و به کودکان نیازمند اسباب بازی هدیه کنید

همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی شهر نشاط، کودکان شهر می توانند با اهداء اسباب بازی های خود و یا خرید اسباب بازی جدید کودکان نیازمند را در خرید و تهیه اسباب بازی یاری رسانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، جشنواره تابستانی شهر نشاط از هفتم مرداد ماه کار خود را در برج میلاد تهران با محوریت خانواده و کودک و با هدف پرکردن اوقات فراغت و ایجاد شادی های حلال آغاز کرده است.

همزمان با برپایی این جشنواره غرفه ای متفاوت راه اندازی شده است که کودکان شهر می توانند اسباب بازی های خود را به این غرفه به منظور اهدا به کودکان نیازمند، ارائه دهند. همچنین کودکان می توانند با خرید اسباب بازی های جدید و اهدای آن به این غرفه گامی را برای کمک به کودکان نیازمند بردارند.

غرفه اسباب بازی کودکان نیازمند، در حقیقت هدیه ای از طرف بچه های شهر است برای کودکانی که توان خرید اسباب بازی نداشته و از علاقه مندی های خود دور مانده اند.

همچنین نمایش و اکران فیلم ها و کارتون های دهه 60 به منظور ایجاد حس نوستالوژی، برگزاری مسابقه محله ویژه خانواده ها، برپایی نمایشگاه و کارگاه تجسمی در گالری شرقی، ایجاد شهربازی، برگزاری جشنواره بادبادک ها برای کودکان از جمله بخش های فرهنگی و تفریحی است.

ایجاد زمین کودک، بزگراری مسابقه ماشین های RC، غرفه فروش اسباب بازی، برپایی غرفه های ویژه دهه 60، برگزاری بازی های رایانه ای و برگزاری جشنواره سازه های ماکارونی از دیگر بخش های این شهر است.

جشنواره تابستانه برج میلاد تهران در قالب 5 شهر نشاط، شهر بانو، شهر علم، شهر هنر و شهر عاشقی از هفتم مرداد ماه تا 10 مهرماه در یادمان ملی ایرانیان برگزار می شود.

 

هنر هم به کمک ما آماده تا مهر بورزیم همه با هم دست به دست هم به کودکان نیازمند محبت هدیه کنیم.

(192)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *