.: محسن سمسارپور :.

وب سایت شخصی محسن سمسارپور

صعود تیم والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی برای اولین بار در تاریخ

بنام حق

درود بر شما دوستان عزیز، باید بگم که والیبالیست های کشور ما گل کاشتن فقط همین رو می تونم بگم و خوشحالم زمانی زندگی می کنم که این افتخار کسب شد، گروه A که سخت ترین گروه بود حالا با نام ایران در بالای اون مزین شده و ایران مقام اول گروه رو تا امروز کسب کرده، بالاتر از برزیل، ایتالیا و لهستان قهرمانان دوره های پیشین و برترین قدرت های جهان والیبال و مطمئن هستم که شما هم با من هم عقیده هستید که ایران نه اتفاقی و نه با شانس و اقبال بلکه با تلاش فراوان وارد این بازی ها شد و تا اینجا مقام اول رو کسب کرده است.

منتظریم برای درخشش های آینده این تیم قوی و خوب و پر افتخار، همچنین آرزوی سلامتی دارم برای دو بازیکن مصدوم تیم، حمزه زرینی و شهرام محمودی، دو بازیکنی که امتیازات زیادی رو برای ما کسب کردند و متاسفانه با مصدومیت روبرو هستند، امیدوارم به زودی خوب و سالم باشن و بتونن تیم رو مجددا همراهی کنن.

امشب ایران در مقابل لهستان قهرمان سال 2012 و تیم سوم سال 2011 لیگ جهانی رو در خانه با اقتدار سه بر صفر شکست داد تا جدول به صورت پایین با صدرنشینی ایران رقم بخورد. در ضمن باید از تمامی تماشاگران خوب و نجیب و پرشور ایرانی هم سپاسگزار باشیم تا ایران رو همیشه مثل این چند بازی تشویق و پشتیبانی کنند.

والیبال ایران صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی
والیبال ایران صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی

(841)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *