.: محسن سمسارپور :.

وب سایت شخصی محسن سمسارپور

بازی جام – اولین جشنواره بازی های موبایلی ایرانی

اگه شما هم علاقه مند به بازی هستید و دوست دارین جایزه هم ببرین و سرگرم بشین، بازی جام جایی هست که می تونین روش حساب کنین. تو بازی جام 5 تا بازی ایرانی انتخاب شدند و شما روی این پنج بازی می تونین مسابقه بدید و امتیاز کسب کنید به نفرات اول تا سوم هر بازی بعد از یک ماه جوایز ارزنده ای داده میشه. در ضمن با شرکت در این مسابقات از کالای ایرانی (بازی ایرانی) هم دارین حمایت می کنین، اما نکته مهم و حائز اهمیت اینکه این مسابقات کاملا رایگان هست و شما می تونین به صورت رایگان توی اون ثبت نام کنین.

انارستان و سرویس نارلیگا به عنوان مجری برگزاری این جشنواره است، و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار کننده این دوره از مسابقات است.

برای ورود به وب سایت بازی جام به آدرس http://bazijam.ir مراجعه کنید.

تلفن همراه، کنسول بازی جدید …
این روزها همه از تلفن همراه استفاده می‌کنند، بهتر است بگوییم این روزها تلفن همراه شده بخشی از زندگی هر شخصی، دیگر اکثر کارهای روزمره هم با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود، اما نکته جالب اینکه این روزها بسیاری از افراد اوقات فراغت خود را با تلفن همراه بازی می‌کنند. این فراگیر شدن بازی با تلفن همراه به‌جایی رسیده است که آن را تبدیل به یک کنسول بازی جدید تبدیل کرده است. طبق گزارش کافه بازار 30 میلیون کاربر ایرانی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنند و طبق آخرین آمار دایرک 23 میلیون بازیکن در ایران داریم که از این تعداد 77 درصد از گوشی تلفن هوشمند و 21 درصد از تبلت استفاده می‌کنند. این آمار نشان می‌دهد که حتی کسانی که از کنسول بازی، رایانه و لپ‌تاپ هم استفاده می‌کنند از گوشی و تبلت برای بازی و سرگرمی استفاده می‌کنند.

جایزه و جام، بازی جام …
اولین دوره جشنواره بازی‌های موبایلی ایرانی بازی جام باهدف حمایت از توسعه‌دهندگان ایرانی و برگزاری لیگ‌های جذاب همراه با جوایز ارزنده از تاریخ 19 فروردین تا تاریخ 20 اردیبهشت 1396 برگزار می‌گردد. در این جشنواره 5 بازی جذاب ایرانی که بر روی گوشی تلفن همراه و تبلت قابل‌اجرا بودند انتخاب و بر روی هر یک از آن‌ها لیگی یک‌ماهه برگزار می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره به سایت بازی جام سر بزنید.

بازی ایرانی، کالای ایرانی است
شاید خیلی از ایرانی‌ها، به خاطر تفاوت در کیفیت بازی‌های ایرانی با نمونه خارجی آن علاقه‌مندی زیادی به نصب و استفاده از بازی‌های ایرانی نداشته‌اند، اما باهمت و تلاش جوانان ایرانی به شما این نوید را می‌دهیم که 5 بازی انتخاب‌شده برای بازی جام (از بین تعداد زیادی بازی جذاب و باکیفیت) از کیفیت قابل‌رقابت با نمونه‌های خارجی برخوردار هستند. با حمایت از بازی‌های ایرانی از توسعه‌دهندگان و جوانان ایرانی حمایت کرده‌اید، برای حمایت فقط کافی است از این بازی‌ها استفاده کنید.
رایگان بازی کنید، جایزه ارزنده ببرید
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انارستان، بازی جام به‌صورت کاملاً رایگان برگزار می‌گردد، تنها کافی است وارد وب‌سایت بازی جام شده و اپلیکیشن این جشنواره را به‌رایگان دانلود و نصب نمایید، سپس با دوستان خود به رقابت پرداخته و جایزه ببرید. پنج جایزه 5 میلیون تومانی، پنج جایزه 3 میلیون تومانی و پنج جایزه 2 میلیون تومانی منتظر نفرات اول تا سوم هر یک از لیگ‌هاست، البته بقیه دوستانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند هم نگران نباشند، تعداد بسیار زیادی جایزه‌های غیر نقدی از قبیل کنسول بازی، گوشی تلفن همراه، لپ‌تاپ و … به‌قیدقرعه اهدا می‌گردد.

هوای همه سلیقه‌ها راداریم …
تنوع احساسات و علایق انسان‌ها امری است غیرقابل‌انکار، لذا سبک‌های مختلف بازی با توجه به علایق افراد مختلف وجود دارد، به همین دلیل سعی کرده‌ایم 5 سبک بازی که بیشتر مورد استقبال کاربران ایرانی بوده‌اند انتخاب‌شده و در هر سبک یک لیگ داشته باشیم. برای آشنایی بیشتر با سبک‌های موجود در جشنواره بازی جام به وب‌سایت بازی جام سر بزنید.

توسعه‌دهندگان برتر با نظر کاربران
اگر از هر یک از بازی‌ها لذت بردید و به آن علاقه داشتید می‌توانید در اپلیکیشن بازی جام به آن‌یک نظر مثبت بدهید، درصورتی‌که بازی‌ها نظر شمارا جلب نکردند یک نظر منفی ثبت خواهید کرد، پس از یک ماه جشنواره، به بهترین توسعه‌دهنده نشان توسعه‌دهنده برتر بازی جام اهدا می‌گردد. این نشان در هر دوره به سه توسعه‌دهنده برتر به‌صورت نشان طلائی، نشان نقره‌ای و نشان برنزی ارائه می‌گردد و می‌تواند به عنوان‌یکی از افتخارات توسعه‌دهندگان محسوب گردد.

(3536)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *